Bonjour, il y a longtemps

P1090606

Bonjour tout le monde

Jeg undskylder mange gange for, at jeg ikke har skrevet de sidste par måneder. Min computeroplader var gået i stykker, og jeg har ikke fået fat i en ny før nu.

Nu har jeg ikke lang tid tilbage hernede. Det giver lidt ambivalente følelser, for jeg har det super godt hernede, men samtidig er der så meget at se frem til, når jeg kommer hjem til Danmark.

Mit forhold til familien er stadig godt, og jeg ved allerede, at jeg kommer til at savne dem meget. Jeg går stadig på skole to gange om ugen. Jeg skal til en fransk-eksamen i starten af juni. Puha – den trækker tænder ud, men det må gå som det gå. Jeg ved i hvert fald, at jeg er blevet bedre til fransk, og det er jo trods alt det vigtigste 😀

Jeg har fundet mig godt til rette med to tyske piger – Kathi og Luzia. De bor desværre et stykke vej herfra, men vi laver nogle hyggelige ting sammen i weekenden og i hverdagen, når der er tid til det.

Vejret bliver – bortset fra i dag – bedre og bedre. Allerede midt i april, kunne jeg gå i shorts og tshirt hele dagen lang. Det er da fantastisk!

Jeg laver lige nogle flere indlæg, så der ikke kommer én lang billedestorm af tre måneders oplevelser.

Jeg håber, alle har det godt 🙂

Skriv en kommentar